"Ne álmodd az életed, éld az álmod!"



De ebben a rohanó, pusztuló-épülő világban igazán nehéz folyton mosolyogni, és minden vágyunkat megvalósítani. Két lábbal kell a földön állni, de nem földhöz ragadtnak lenni. Hidd, hogy sikerülhet, a céljaid elérheted, az álmaid megvalósíthatod. Merj álmodozni, miközben nyitott szemmel jársz!




Dream awake! :)


Ahol megszületünk, ott a helyünk... ?
Mit szeretnétek, miről írjak?

A vasárnapi Kaptár 5 filmről, aminek a látványával tökéletesen, a történetével csak csak annyira vagyok elégedett, hogy mást nem vártam tőle, hiszen az első volt a legjobb, és azóta csak romlott a minőség, így nem tettem magasra a lécet, persze, hogy sikerült átlépniük.

(kép: innen)
Tovább olvasom...
A keddi napomról, ahol vagy 2 órán keresztül sétáltam és vásárolgattam L-lel, és a tervbe vett cipő-nadrág helyett végül egy lila, elefántos rövidujjút vettem, 40% kedvezmény miatt.

A tegnapról, amikor sikerült 1500 forintért egy cuki, csatos fekete csizmát vennem, amit ma már fel is avattam.
A máról, hogy örülök, hogy végre esett, de annak már kevésbé, hogy sikerült eláznia az új farmeromnak. Viszont remek két órát töltöttem azon emberekkel, akikkel eddig skype-on beszéltem csak, és ma végre személyesen is megismerhettem őket, meggyőződhettem, milyen remek emberek és egyben munkatársak, akik lelkesítik és viszik előrébb az embert. A mára tervezett estéről, hogy mindjárt indulok Editemhez megnézni a Damnation-t, amit annyira vártunk, és örömmel mentünk volna a Kaptár helyett ezen film mozis bemutatójára, ha lett volna ilyen.

(kép: innen)
Írjak esetleg a szakdolgozatomról, ami még mindig nem hivatalos, viszont egészen jó már az oldal kinézete, és roppant büszke vagyok magamra, amiért ezt is ilyen jól sikerült megoldani. Jelenleg már működik a videók folyamatos felajánlása is, és kategóriák szerint is kidob mindből egyet-egyet, csak a kisképeket nem jeleníti meg. Ehhez megint a Gugli segítségét fogom kérni.

Írjak arról, hogy nővérem feldobta a labdát, menjek ki én is Londonba, mert a szállodában, ahol dolgozik, most biztos van felvétel, és nem is megterhelő. Akkor a sulit passziváltatnom kéne, viszont munka, pénz, tapasztalat és nyelvtudás szempontjából jó lenne. Viszont most kb. veszett fejsze nyele a dolog. A FügE webét nem hagyhatom félbe, és ha már most készítem el, most friss, hogy mit hogyan állítok be, értelmetlen lenne egy év múlva szakdolgozatként leadni. HSZI-s melót se tudnám tovább csinálni, legalábbis elég nehéz lenne ezer kilométerről havonta egyszer bemennem jelenlétit leadni, bár ez még megoldható lenne.
Nem, nem hiszem, hogy megyek. Pedig csábító, nagyon is.

Válasszátok ki, miről szeretnétek olvasni, mi érdekel, és mi nem, csak rajtatok áll. :)

Love,
A.J.
Címkék: , , |

Követők

  • Látogatók