"Ne álmodd az életed, éld az álmod!"



De ebben a rohanó, pusztuló-épülő világban igazán nehéz folyton mosolyogni, és minden vágyunkat megvalósítani. Két lábbal kell a földön állni, de nem földhöz ragadtnak lenni. Hidd, hogy sikerülhet, a céljaid elérheted, az álmaid megvalósíthatod. Merj álmodozni, miközben nyitott szemmel jársz!




Dream awake! :)


Májusi maszlag
Hűha, hát jó régen voltam itt, még a Nightwish koncertről sem számoltam be, pedig az aztán iszonyúan fantasztikusan über szuper volt. :D Azt hiszem, ezzel ki is fejeztem magam. Vasárnap reggel indultunk, dél körül értünk oda, ebédeltünk gyrost, aztán sétáltunk Füvészkertben, Harry Potter 6-ot néztünk, és mentünk koncertre. Másnap beugrottunk Sanoma Kiadó privát körbevezetésre, és jöttünk haza. Nagyon hálás vagyok mind a sorsnak, mind az ismerőseimnek, akiket talán már mondhatom barátaimnak, hogy részese lehettem ennek a kb. 24 órának! :)

(kép: barátnőm fényképezte a Füvészkertben)
Tovább olvasom...


Említésre méltó még, hogy Editem jóvoltából szombaton Anyuval kimehettünk az Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazdasági Napokra. Majdnem az egész napot ott töltöttünk, láttunk erőszakmentes csikóelindítást, meg gyönyörű szép fríz lovat, simogattunk is pacikat, ittam tejet, kakaót; kóstoltunk bodza, mojito és zsálya szörpöt, valamint Magyar Joghurtot, és kaptunk nyakbaakasztós nemtudommicsodát. Telefon/kulcs akasztót.

(kép: saját fotó - "Képzés, ahogyan a lovak szeretnék")


Ma pedig ingyen kávét ittam TIK-ben. Mondtam már, hogy szeretem ezeket az olasz dolgokat? :D

Megkezdődött a vizsgaidőszak. A beadandóim mind megvan, egyedül a holnapi, hirtelen kiadott mobil applikációval kell még egy kicsit foglalkoznunk. Volt tegnap egy, ma két vizsgám, ebből kettőben biztos vagyok, hogy sikerült, a szemiotika kérdéses, mert elég durva volt. Egy oldal, csak idézet, és mondd meg, hogy kitől van. Aha. Kössz. De azért reménykedem, hátha ad egy kettest a józan paraszti eszemmel összehozott, illetve kipuskázott válaszaimra. :D Lesz még csütörtökön egy médiaetika, majd jövőhéten kettő, illetve később még kettő. A'sszem ennyi. Remélem. :D Mindenféle pozitív energiát örömmel fogadok, ami eme időszak sikerességére irányul. :)

Elkezdtünk szervezni egy újabb találkozót Szurovecz Kittivel. Délután eléggé belelendültünk az időpont keresésébe, illetve egyeztetésbe, és hazaérve barátnőmtől pár kérdőjelet kaptam válaszul. Fogalmam sincs, hogy mi a közvetlen oka, de félek, nem tetszett neki, hogy ennyire aktivizáltam magam, és úgy jöhet le, hogy őket egyáltalán nem vontam be a szervezésbe, és nem is kérdeztem meg, hogy nekik megfelel-e az említett időpont. Egyáltalán nem volt ilyen szándékom. De ha baja van velem, akkor igenis írja le, mint ahogy először is tette, és kifejtette, hogy miért nem akarja Szegedre szervezni a dedikálást. Megijedtem, és szégyellem is magam, hogy a nagy lelkesedésben szinte "elfelejtkeztem" róluk, de volt annyi bőr a pofámon, hogy bocsánatot kérjek. Még ha kicsit "nehéz" is volt, bevallani a hibámat. De azért az értékelhető, hogy belátom, nem? ... Szóval kicsit rosszul esett neki. De nekem is, hogy közben ő is engem kihagyva szervezkedik, miközben elvileg kedvel. Persze, ha lehívja egy magántalálkozóra, nem várom el, hogy egyből hívjanak, hogy legyek velük egész nap, de azért valami közös program, vagy hasonló jó volna. Utálom, hogy nem tudom kinyitni a szám, ha kellene, meg azt is, hogy mindent magamra tudok venni.

Na, jó, túl vagyunk rajta...

Legyetek jók, sok sikert a vizsgázóknak, és tudjátok...
Dream awake! :)

Követők

  • Látogatók